Vrijdag 25 juli - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 juli - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 juli

Blijf op de hoogte en volg Barbara

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Waikīkī

25/7
Heerlijk uitgeslapen en ontbijtje bij hetzelfde restaurant weer!! Daarna insmeren en hup naar het strand. De mannen hadden een bodyboard gehuurd en As een surfboard kan ie zeggen dat hij heeft gesurfd op Waikiki :) na de lunch naar het zwembad ook lekker. Al het zand weer weg. Ik wilde toch heel graag naar het beeld van koning Kamehameha dus daar zijn we met de bus naartoe gegaan. Het avondeten weer in de mall en op de terugweg een ijsje bij Haagen Dasz zo lekker. Het verhaaltje even op bed schrijven en zo slapen morgen gaan we verder, jippie.

• 26 Juli 2014 - 19:22

Michelle:

Leuk hoor, jullie zien aardig wat en relaxen ook lekker!
    Veel plezier morgen met wat jullie ook gaan doen.

Gr, Mies en Piet

• 27 Juli 2014 - 11:13

(o)ma Jopie:

Echt een toffe reis,van alles wat lekker ontspannen en toch van alles ondernemen.
    En ging het een beetje met Aschwin op de surfplank,hij heeft ooit les gehad!!!
    Dikke kus van mij!