Maandag 28 juli - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu Maandag 28 juli - Reisverslag uit Lihue, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu

Maandag 28 juli

Blijf op de hoogte en volg Barbara

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lihue

28/7
Vandaag rijden we naar het westen. We gaan naar Waimea canyon. Onderweg stoppen we even bij Hanapepe lookout mooie groene vallei :-) we rijden door naar het einde van de weg en komen langs de pacific missile range. We rijden hierna de canyon in. Het is hier heel erg groen en veel te zien. We tijden net het park in als we een heel veel rood zand zien met een klein watertje erdoor. We gaan eerst naar Waimea lookout daarna de Pu'u Hinahina lookout doorgereden naar Kalalau lookout en de Pu'uokila lookout. De laatste stop in het State park is Wai'ale'ale de natste plek op aarde. We rijden weer terug en gaan nu naar de splitsing Horn. Wat een fantastisch uitzicht de golven komen tegen de rotsen terecht en spuit het water omhoog. We gaan nog langs de Tree tunnel. Nu lekker terug en naar het zwembad. Vandaag echt heel veel gezien. Wat een mooi eiland. Heerlijk gegeten in Kapa'a.

• 30 Juli 2014 - 09:04

(o)ma Jopie:

Wat weer een tof verhaal,het is geweldig om dit alles te lezen!
    Ja ik kom weer in herhaling,geniet maar lekker en doe voorzichtig!
    Lieve groetjes van mij