Donderdag 31 juli - Reisverslag uit Hilo, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu Donderdag 31 juli - Reisverslag uit Hilo, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 juli

Blijf op de hoogte en volg Barbara

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Hilo

31/7
Vanochtend vroeg op we vliegen naar Hawaii ook wel Big Island. Ee vliegen van Lihue eerst naar Honolulu dat duurt ongeveer een half uurtje. Dan even wachten en dan vliegen we van Honolulu naar Kona wat ongeveer 40 minuten vliegen is. Het vliegeveld van Kona ziet eruit als huisjes je staat binnen 3 minuten bij de bagageband die gewoon buiten is :) de auto opgehaald en naar get hotel gereden. Het is een mooi hotel en we hebben weer 2 aparte kamers! We zijn hier rond 11.30 en gaan onze spullen in de kamer gooien en ff boodschappen doen. Daarna kunnen de mannen eerst tv kijken of op de ipod en eind van de middag gaan we naar het zwembad daar blijven we lekker lang. In een restaurant heerlijk gegeten en dan slapen was een lange dag.

• 02 Augustus 2014 - 22:38

(o)ma Jopie:

En nu weer genieten van het volgende eiland!
    Dikke kus voor alle 5

• 02 Augustus 2014 - 22:44

Michelle:

Weer een ander eiland, lekker hoor, geniet ervan en veel plezier!!

Liefs Michelle en Piet