Dinsdag 22 juli - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu Dinsdag 22 juli - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Barbara Stalvord - WaarBenJij.nu

Dinsdag 22 juli

Blijf op de hoogte en volg Barbara

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Waikīkī

22/7
Vanochtend vroeg opgestaan en met de taxi naar het vliegveld. Na de self-check in de koffer afgegeven en rustig naar de gate gegaan. In het vliegtuig hadden we weer een ruime keuze aan films. Ik heb er 4 gekeken :-) na 10 uur vliegen zijn we op Honolulu airport. Daar met de taxi naar het hotel. Gelijk een korte broek aan en bij het zwembad ff iets gegeten. Nog even over waikiki beach gelopen en een pizza gegeten mmmm. Vroeg naar bed!!

  • 23 Juli 2014 - 09:19

    (o)ma Jopie:

    Goede morgen vakantiegangers,

    Als ik dit nu schrijf liggen jullie lekker te slapen,zo heb je wel een lekkere lange dinsdag.Het tijdverschil is precies 12 uur zag ik op mijn IPHONE.Ha Ha
    Nu weer lekker met elkaar genieten,op dit bounty eiland!
    Lieve groet van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Waikīkī

USA

Washington, Oahu, Kauai, Hawaii en NY

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2014

Thuis

05 Augustus 2014

Maandag 4 augustus

05 Augustus 2014

Zondag 3 augustus

03 Augustus 2014

Zaterrdag 2 augustus

03 Augustus 2014

Vrijdag 1 augustus
Barbara

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 3092

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

USA

Landen bezocht: